نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2414
-
الف
+

«پوران درخشنده» برنده جایزه جشنواره فلم گلوبال هند شد

«پوران درخشنده» کارگردان پرآوازه ایرانی جایزه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فلم «گلوبال» هند را گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم «گلوبال» هند برگزار شد و جوایز این دوره از جشنواره، به برندگان بخش‌های مختلف اهدا شد.  

«پوران درخشنده» کارگردان پرآوازه ایرانی به دلیل تلاش‌های صادقانه طی سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم؛ جایزه سیزدهمین دوره این جشنواره را دریافت کرد.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم «گلوبالGlobal» با آثار کارگردانان 80 کشور جهان؛ در روزهای 6 تا 8 قوس(آذر) به صورت آنلاین در کشور هندوستان برگزار شد.

جشنواره بین‌المللی فلم «گلوبالGlobal» یکی از بزرگترین جشنواره‌های فلم در جهان به‌شمار می‌رود که جوهره و قدرت سینما را با همگرایی با جامعه جهانی در ارتباط با فلمسازان محصل، علاقمندان به سینما و همچنین سینماگران جشن می‌گیرد و ایده اصلی آن، هم پرداخت حرفوی داستانی مناسب است، که از طریق یک فلم سینمایی درخشان، مخاطبان جهانی را نیز با خود همراه کند.

«پوران درخشنده» در حال حاضر، در مرحله پیش تولید فلم سینمایی «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» قرار دارد؛ تا به همراه عوامل خود در شرایط مناسب و بر اساس رعایت تمام پرتکل های صحی، به‌زودی شروع به فلمبرداری آن کنند. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر